reklama

TY a JA

Osud sa so mnou hral, lásku mi nechcel priať, ty si čakal, ja som čakala, na ten deň, keď naša láska vzplanula. A ja spoznávam , zázrak môjho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dávaš mi lásku,

dávaš mi nádej,

dávaš mi úsmev

dávaš mi dar, ktorý nikde nenájdem.

Vedieš ma cestou,

akú som si priala,

iní by sa pýtali či snívam,

ale nie ja rozprávku prežívam.

Dni plynú ako voda,

striedajú sa mračná a jasná.

Každý problém zdolávame,

spoločnými silami dýchame.

Sme od seba vzdialení

ako mesiac od zeme,

sama som prekvapená,

že ešte vládzeme.

Chcem cítiť teba,

počuť tvoj smiech

a plač,

chcem cítiť nás,

zabudnúť na diaľku

alebo pretočiť čas.

Keď sa s tebou hádam,

v srdci vytvára sa rana.

Dnes ti zašepkám,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

čo na srdci mám.

Celým srdcom sa ti oddávam

a preto si veľmi nadávam

keď búrka prichádza.

Slnko zažiari

a naša láska bude hriať na duši.

Magdaléna Slezáčková

Magdaléna Slezáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie básni, ma uchvátilo nedávno a ešte ma to drží. Je to najkrajšie odreagovanie, ktoré vám papier a pero ponúknu. Nie som žiadny básnik a ani sa ním nikdy nestanem. Píšem len pre seba, píšem to čo cítim, píšem tak ako to vnímam ja a píšem, pretože ma to baví. Zoznam autorových rubrík:  "Básne"

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu