reklama

Nádej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Láska je dar,

čo zázrakom sa stal.

Láska je všetko,

čo každý okolo nás má.

Je podobou,

z rôznych dôb.

Dostal si lásku a nádej,

čos si nerozdal ďalej.

Dostal si šancu vychovať ma,

avšak zahodil si ju tisíckrát.

Veľkú moc nado mnou mávaš,

avšak krídla mi nedávaš.

Keď padám na dno,

taktiež ruku mi nepodávaš.

Neveríš mne,

neveríš sebe,

neveríš ničomu,

čo dokázať môžem.

Raz príde čas,

čo ukáže nám,

že ja zašepkám raz:

„Oci, ľutovať môžeš iba raz".

Magdaléna Slezáčková

Magdaléna Slezáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie básni, ma uchvátilo nedávno a ešte ma to drží. Je to najkrajšie odreagovanie, ktoré vám papier a pero ponúknu. Nie som žiadny básnik a ani sa ním nikdy nestanem. Píšem len pre seba, píšem to čo cítim, píšem tak ako to vnímam ja a píšem, pretože ma to baví. Zoznam autorových rubrík:  "Básne"

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu