reklama

Prosba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Brat je oporou,

v duši tvojho tela.

Tam sa strieda,

nenávisť a viera.

Je len dirigent a zviera.

Na nič a s nikým sa nehrá.

Len prosbička jedna je,

čo aj lastovička malá vie.

Letela kade tam,

spod výšin dole hľadela.

Hoď mu do duše

lásku, cit a vášeň.

Sestra je len jedna,

nech už sa prizná!

Verím, že raz sa to zmení

a ja nebudem už v trápení.

Zákazy a príkazy, ktoré mi dávaš,

už ďalej nevládzem znášať.

Zúfalý plač a krik,

s citmi sa nehrá nik.

Bože pýtam sa teba,

chcem tak veľa?

Viac nič nežiadam,

len lásku brata.

Magdaléna Slezáčková

Magdaléna Slezáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie básni, ma uchvátilo nedávno a ešte ma to drží. Je to najkrajšie odreagovanie, ktoré vám papier a pero ponúknu. Nie som žiadny básnik a ani sa ním nikdy nestanem. Píšem len pre seba, píšem to čo cítim, píšem tak ako to vnímam ja a píšem, pretože ma to baví. Zoznam autorových rubrík:  "Básne"

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu