reklama

Mama

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Čáry máry,

ty vytváraš životné čiary.

Čo kúzelník nedokáže,

len tak skryť.

Nepriniesla si len brata,

teraz už mocného chlapa,

nepriniesla si len mňa,

teraz už ženu s krásou hľadiac na teba,

avšak aj malého drobčeka,

čo odišiel ďaleko do neba.

Bola si lúčom,

bola si mnou,

bola si kvetom,

bola si tmou.

Dávaš mi lásku,

dávaš mi nádej,

dávaš mi úsmev,

dávaš mi to,

čo nikde nenájdem.

Ty chrániš vo dne i v noci,

nehľadiac na seba,

čo sa ti môže stať.

Keď sa s tebou hádam,

je to ako kus od hada.

Dnes ti zašepkám,

čo na srdci mám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Celým srdcom Ťa milujem,

a preto veľmi ľutujem,

že som niekedy taká zlá.

Každý má nálady,

každý ma svoje dni,

a preto prosím mami,

odpusť mi!

Magdaléna Slezáčková

Magdaléna Slezáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie básni, ma uchvátilo nedávno a ešte ma to drží. Je to najkrajšie odreagovanie, ktoré vám papier a pero ponúknu. Nie som žiadny básnik a ani sa ním nikdy nestanem. Píšem len pre seba, píšem to čo cítim, píšem tak ako to vnímam ja a píšem, pretože ma to baví. Zoznam autorových rubrík:  "Básne"

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu